• Zwroty i reklamacje

WARUNKI REKLAMACJI:

1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest nowy, posiada gwarancję i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. 

2. Po wykryciu wady prosimy o kontakt z firmą EURODECO w celu ustalenia sposobu wymiany produktu na niewadliwy, i odesłanie towaru wraz z rachunkiem lub fakturą z nim otrzymanym. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do naszej firmy za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zostaną Państwu zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uwzględnieniu reklamacjim w przeciągu 14 dni.

3. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inne dostępne produkty, lub zwrócimy Państwu pieniądze.

4. W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, plomby i/lub taśmy zabezpieczające, bądź sam towar, Kupujący może odmówić przyjęcia przesyłki.Wymagane jest sporządzenie w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu szkody, zawierający wyszczególnienie uszkodzeń lub braków oraz datę i godzinę doręczenia. Bez protokołu przesyłka zostanie uznana za doręczoną bez zastrzeżeń i reklamacje nie będą uwzględniane!!!

Obowiązkiem kupującego jest otwarcie przesyłki przy kurierze!



Jesteśmy firmą która w 99% rozpatruje reklamację przez co mogą być Państwo spokojni o swoje zakupy :)